Dlaczego… oto Polska właśnie?

Nie, to nie jest narzekanie. To po prostu rzetelna ocena sytuacji ze wskazaniem punktów, które należy zweryfikować, poprawić i będzie dobrze. Proces zajmie lata, ale tylko działania zakrojone na szeroką skalę mają szansę przebicia się…

Motywy, motywacja… pasja i oczy otwarte

Nie jest tak źle z polskim społeczeństwem… A na pewno bardzo dobrze jest z jednostkami, a to właśnie jednostki są motorem zmian. I każda taka jednostka ma swój motor. Agnieszka i Andrzej Wereszczyńscy zdecydowanie jadą…

Jakim jesteśmy archetypem?

Każda marka musi mieć zidentyfikowany archetyp – to znaczy odpowiedź na pytanie kim by była, gdyby była człowiekiem. Organizacja Ogrodów Polskich też musi ten archetyp właściwie w sobie rozpoznać, bo powinna zawsze mówić jednym głosem.…

OOP officially born

Myślę, że możemy dzisiejszy dzień uznać za symboliczne narodziny Organizacji Ogrodów Polskich. Nie ma odwrotu. Myślę, że strona jest już gotowa. Myślę, że spokojnie można zacząć ją promować. Zapraszać wszystkich (ale mam tu na myśli…

Zmagania z logo

Pierwsze logo które zaprojektowałem jest do kitu. Orzeł z drzewem wygląda jak szkielet. Kojarzy się ze śmiercią a nie z ogrodami. Myślę, że drugie jest o wiele lepsze i na razie przy nim pozostanę. 1.…

Walki o pierwszego sponsora

Szukanie sponsora na layout. Pierwsza i najważniejsza rzecz. Uważam, że marketing organizacji musi być na absolutnie najwyższym poziomie. Zdziałam teraz co mogę aby to osiągnąć, a z czasem ktoś lepszy ode mnie to potem udoskonali..…

Z poczucia odpowiedzialnosci

Rodzimy się żyjemy i zdobywamy wiedzę. Świadomie dzięki zmysłom i twórczości umysłu a także nieświadomie ewoluujemy. Ponieważ nie mam wpływu na to co zostaje zapisane moich genach (a za tym nowych dzieci nie planuję..) mogę…

Content is done.

Skończyłem. Udało mi się stworzyć kompletny przekaz opisujący cały kształt Organizacji Ogrodów Polskich. W zakresie jej działania a także w idei marketingowego zaprezentowania tej idei wszystkim potencjalnym partnerom na drodze powstania i rozwoju. Tym samym…

No to startujemy (na poziomie beta)

Jak daleko będziemy musieli się posunąć? Pytanie brzmi, nie jak daleko Wy będziecie musieli się posunąć, ale czy macie wystarczająco siły i motywacji żeby posunąć się tak daleko jak to będzie konieczne? Powstaje strona internetowa…